Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Saturday, September 14, 2013

Marine Essence Bar Hilangkan Panau

Assalamualaikum...

Siapa ada panau? haha...dan siapa yang masih lagi duk tercari-cari ubat panau yang berkesan?
haaaaaaaa....hari ini saya nak kongsi yang sabun Marine Essence ni InsyaAllah berkesan untuk menghilangkan panau. Ada juga orang panggil sabun ni Sabun Ketiak. hihihi..

Tak percaya?Silalah percaya! Sebab saya sendiri sudah mencubanya. Betul. saya tak tipu.

Sebelum ni saya ada panau kat lengan kanan.Maklumlah, aktif, selalu keluar g camping. Dah cuba sapu panau salap, beli kat farmasi. tapi tak hilang juga. Saya guna sabun ni untuk hilangkan gatal sebab berpeluh sebenarnya. tapi tak sangka lepas saya guna sabun ni, makin hari makin pudar panau tu. InsyaAllah kalau sabun hari-hari nanti akan hilanglah panau tu. Saya baru guna sabun ni seminggu.Alhamdulillah, dah nampak keberkesanannya.

Dengan ini.....saya sangat mengesyorkan kepada semua yang sabun ini sangat BEST! Baunya pun wangi.dan boleh mengatasi masalah kulit.



Jom kenali sabun ini dengan lebih dekat.....

Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.

Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.

Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari!

Bahan-bahan utama


 Jom Cuba sabun ini.

Harga RM105 untuk 3 ketul.

 Syampoo dan Sabun ni pun ada dalam bentuk cecair.
Harga, RM33 sebotol.

Nak cuba? Boleh hubungi saya

017- 477 6467 boleh PM/CALL/SMS
ogos2010@gmail.com





posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment