Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Saturday, December 8, 2012

Pelamin Pilihan 2013

Salam
salam petang Sabtu.
Tak tahu kenapa hari ni gigih sangat nak mengupdates blog yang tak seberapa ni.
Minggu lepas ada wedding kat Puchong. Umah sedara saya. Meriah majlisnya. Tapi saya tak dapat mengenterprem diri sangat. sebab ni majlis orang. bukan majlis sendiri. kan? hehe..

Ni pic pelamin yang dipilih oleh pengantin.
radzman & aisyah - 2 dis 2012
 
Pelamin pilihan saya macam mana pula ya?
Macam ni kah?

 Cantikkan? Mesti pelamin ini mahal kosnya. saya nak yang biasa2 sahaja. janji cantik dan berpatutan. tidak berlebihan.
Oh, berangan tak sudah saya ini. tak apalah. Ini juga satu doa dalam diri saya. Punya hati juga untuk memiliki pasangan hidup dan waris nanti. Moga KAU kabulkan Ya Allah. Amin.

No comments:

Post a Comment