Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Wednesday, December 12, 2012

Entry 12.12.12

Assalamualaikum
Saya dah selamat sampai di kampung halaman saya. Yehaaa...


Ni gambar jambatan berkembar yang merentas sungai Kelantan. Sepatutnya siap dah lama, tapi ada banyak sangat masalah teknikal jadi ia dijangka siap tahun depan. InsyaAllah. Rakyat Kelantan tak perlu lagi bersesak-sesak dalam jem nanti time balik kerja. Dan yang paling utama time raya.

Pada tanggal 12.12.12 ni juga saya mula mengambil supliments untuk tubuh badan saya. Saya cuba makan produk SNE. Testimoni ramai kata berkesan. Kenapa saya ambil SNE? Ada sebabnya. Sebab, rambut saya semakin berkurang. Susah hati rasa bila rambut semakin nipis. Umur baru nak masuk 30 tahun. Belum bersalin lagi. Rambut dah banyak gugur. Saya harap, dengan izin Allah nanti, SNE memberi kesan positif.

Ok, takat ni dulu..sekian...selamat malam.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment