Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Sunday, December 16, 2012

Bukit Keluang Beach Resort

Assalamualaikum
Fuhh..penat. Baru sampai rumah dari Bukit Keluang Beach Resort. Sepupu ajak join family day dia kat sini. Boleh tahan juga bilik2 kat sini. Cantik dan selesa juga. Sepupu saya amik bilik beserta pakej untuk family day untuk 2 hari satu malam. Ada BBQ malam. Pagi ada sukaneka. Best. Nak tahu lebih lanjut google sendiri ya web resort tu. Hehe

Saya pun sedang merancang juga untuk mengadakan reunion batch kami Diploma Kejuruteraan Elektronik, Politeknik Kota Bharu Kelantan Batch 2001-2004. Kelas DEE B.

InsyaAllah, kalau takde aral melintang, jun 2013 kami jumpa. Harap-harap dapatlah kawan-kawan semua datang memeriahkan majlis nanti. Yang bujang perempuan tinggal lagi 3 orang je lagi. Saya, Nana dan Syaz. Yang lelaki rasanya 5 orang lagi. Tak sure. Ramai yang saya jarang berhubung. Yang selebihnya, semua dah berumah tangga.

Dengan harapan, semoga plan kami juga berjaya untuk buat reunion kali pertama. Rindu. Ya Allah, bestnya kalau dapat jumpa geng lama. Tak sabar rasa.


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment