Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Monday, December 24, 2012

Ilham Deco Dapur

Assalamualaikum
InsyaAllah, bila dah duduk rumah sendiri nanti, saya verangan nak deco dapur saya lebih kurang dalam gambar ni. Menarik. Sebab material yang digunakan untuk binaan kabinetnya dari aluminium.

Aluminium ni merupakan material yang mampu menghalang masalah yang berpunca daripada anai-anai dan dapat mengelakkan kejadian kabinet reput akibat serapan air yangberlebihan.


Kosnya takdelah mahal sangat. Berbaloi untuk rumah teres saya nanti. InsyaAllah.

Merah? Kenapa saya mula sukakan dengan warna merah sekarang ini ek? Sebab berani kot?

Senyum.
posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Tumpang iklan ye,,
    kami menyediakan perkhidmatan membuat kabinet dapur, almari pakaian, tingkap, pintu dan pelbagai lagi yang diperbuat daripada aluminium dan kaca.
    Layari website kami di http://3gkitchencabinet.blogspot.com
    Call / whatsapp, Nazrin - 012-9915 234 - untuk sebarang pertanyaan dan sebut harga

    ReplyDelete