Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Monday, December 10, 2012

Puas Hati

Assalamualaikum
Selamat tengah hari Isnin.

Owh, cepat sungguh masa berlalu ya. Sedar tak sedar tak lama dah nak buka sekolah. Iskh...
Sebenarnya, saya baru siap kemas barang2 dalam bilik ni. Bilik kecik je, tapi barang, ya ampun, byk.
Jadi, sebagai solusinya, saya simpan semua barang saya dalam tong plastik yang saya beli kat tesco tu.
Buku, hand bag, pakaian semua saya letak dalam tong tu. Ada 10 tong kesemuanya setakat ini.
Dah rupa macam orang nak pindah rumah dah. Hihi...senang hati mata memandang.
Takde la berserabut sangat. Ada guna juga saya buat macam ni. Nanti senang nak pindah rumah.
InsyaAllah, kalau mahligai impian saya tu siap tahun depan senang sikit nak mengangkat.
Tak kalut dah nak pergi beli tong.

Ok, sekian itu sahaja.
Semoga hari ini lebih baik dari semalam.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment