Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Tuesday, April 5, 2011

Dah Nampak Tua Kah Saya?

Semalam, g Giant ngn osmet. Nak survey harga 100 plus. Sebab nak kena beli nnt, nk bg budak tournament bola tampar. Jadi kena survey dulu lah harganya. Sebab harga kat store2 lain berbeza biarpun 10 sen...kat Giant lebih murah 10 sen dari Tesco. Nnt nk g survey kat Mydin lah plak...hehe..harap2 dapat murh lagi..

Yang sebenarnya..aku nak story pasal...malam tadi aku terkejut..ade orang bank dari city bank nak offer kredit kad..huk3..dah nampak tua kah saya? tak muda remaja lagi dah?? 1st time ni ade orang bank hulur flyers n nk offer kredit kad kat aku...sebelum ni tak pernah pon ade orang nk  offer..biarpun pemakaian ku biasa2 jer seperti dulu2...iskh...ade perubahankan di muka ku skgni??? hurmmmm..maafler...tak berminat nak terjerumus dalam dunia kredit kad.

No comments:

Post a Comment