Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Friday, October 19, 2012

Boyfriend

dua hari lepas

Kakak M: Mar...u dah ada boyfriend belum?
Aku: iskh...kak, saya nak mengaku pun malu.
Kakak M: oooooooo xdak lagi la tu.
Aku: Hehehe...
Kakak M: i ada orang nak rekemen kat u. u ok ka?
Aku: hurmm...ok je kak. =D
Kakak M: ok, nnt i bgthu si dia ya. Boleh bg nama facebook tak?
Aku: nnt suh dia search nama saya kak.

malamnya

Aku: aik?kata nak add. xde pon lagi. ker dia dh view profile aku walaupun private, tp masih ada sedikit info. Alamak. Lupa nak padam status in a relationship la.


1 hari lepas
Kakak M: eh, dia xdapat la cari nama u. e-mel yg u bg tu dia kata xbetul.
Aku: ya ke. xpelah kak. amik no fon saya terus lah.
Kakak M: ok, sat lg bg na.

malamnya

Aku: tet..tet...hai, takkan baru je bg no, dh hantar msg? mmg betul pon no. dia.

selepas 10 kpg msg yg dihantar dan dibalas, last2 senyap selepas dia dh dapat view aku punya fb. last msg aku pun dia xbls dah. dah agak dah...mana la nak pandang orang yang tak se cun artis nih. x segak org utara kata. Pandang rupa rupa-rupanya.

Nasib baik xde heart feeling. Takpe, Allah tahu yang terbaik untuk hambanya.




No comments:

Post a Comment