Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Tuesday, October 15, 2013

BerSpa Q Saya

Assalamualaikum...

Penat bekerja? Sakit urat? Sakit badan? Haaa...sama la kita..tapi jangan risau tau..saya nak syorkan satu spa yang ada khidmat mengurut badan untuk wanita. Urutan tradisional.



Impian d'manje spa...

1st time saya cuba untuk urut badan sebenarnya sebab badan dah rasa berat sangat. Stress. Lepas mengurut, alhamdulillah, jadi ringan.

Bagi yang nak cuba urutan di sini, pergilah ya. Di seksyen 7, Bandar Baru Bangi. Harga pun berpatutan.

Dua hari lepas saya amik pakej urut badan, scrub badan,sauna dan facial muka.RM150 sahaja. Sangat best. Lega rasa urat2 selepas diurut dan dibelai diri ini. saya juga dah mula jatuh cinta khidmat facialnya. So far, kat sini lah khidmat facial terbaik yang pernah saya pergi.
Harap, pihak idaman d manja spa ni dapat mengekalkan khidmat terbaik mereka ini.

Bulan depan saya nak pergi mandi susu pulak. Yehaaa..best tau manjakan diri sendiri. Kena pergi spa la, kalau tak siapa layan? Suami pon belum ada lagi. Hehe



posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete