Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Wednesday, August 25, 2010

Enset a.k.a Tepon

Dolu2..inilah buah atiku...
berjasa dari 2003-2008...dh xbley pki lg dh...sbbnya bateri mmg dh jd kingkong hbs dh..xdpt diselamatkan lg..dibeli dgn harga RM 380..mahalkan?..beli lak ngn duit PTPTN..klu x disebabkan aku kna praktikal ..xdernya aku nk beli time study..komunikasi amatlah penting..senang utk bos cari..hikhikhik..enset ni di beri pepatah "baling anjing pon ia xrosak "..erk..

beberapa bulan sblm 3310 teramat tenat, dan aku pon dh penat..asyik putus jer time ade call..xsampai brape saat putus..mulalah kalut cari charger..penat wey..melekat je dkt plug charger...dan..aku mula mencari yg lain..dan inilah model seterusnya..


hehe..ni je yg mampu aku dapatkan..nokia 1112 (nama samaran yg diberi blekbery) dibeli pada thn 2007,
RM 130 dan masih lg sihat walafiat diguna sampai hari ini...functionnya lbh kurang 3310 jg..dan ketahanannya juga boleh menyaingi 3310..hehe..klu nk beli enset..carilah yg thn kental,thn lasak...jatuh xder la nangis kluar air mata berjurai2..hehee

tp kan..sadis btol..napelah klu ade mamat yg konon2 nk berkenalan la (dr tepon/konon slh no/diperkenalkan member/mcm2 lg)....then suh send sms pic.bila aku bgthu yg aku guna enset cokia camgini..diorg xpercaya..siap ade yg pernah bg kata2 yg agak teruk n xmunasabah langsung...perghhhh..mmg xbersyukur kot dgn apa yg diorg dpt..diorg igt sume org kt bumi malaysia ni mampu utk dptkan enset yg ade camera n blh anta mms...xleyblah langsung...rejek je org cmgini..xrugi 10sen pon aku..

dan skgni aku mula terbayang2 dh enset dibwh ni di mata hitam n putihku...bila la agakanya dia boleh memberi khidmat jasa baktinya padaku..

owh Blackberry idaman ku...hehehe....klu tgk date yg di display ni pon..dh sama date ngn mybesday :D..aisshh..mcm berjodoh dah ni..insyaAllah..suatu ari nnt dpt juga kau memberi jasa pdku, Berry..Sabar ekkk..jap jer..rajin2lah keje cari pitis

No comments:

Post a Comment