Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Saturday, August 14, 2010

Ini Aku

Hehe..1st entryku

Pernah tak korang duduk termenung di tengah2 malam buta seorang diri di dlm bilik/tempat yang sunyi..dan mula memikirkan hidup yang telah dilalui sebelum tido..??

Ini dah mmg menjadi rutin hidupku sebelum tido aku mst merenung nasib mengenangkan kejayaan @ kegagalan yg pernah dilalui sepanjang menempuh hidup... Mengenangkan apa yg dah aku buat hari ini dan apa patut aku buat pada hari esok.

Sepanjang aku hidup ini...mmg byk cabaran dan dugaan yg sudah aku tempuh. Org2 disekelilingku ramai menyedarkan aku tentang erti tanggungjawab terhadap setiap apa yang dilakukan.. Aku mula mempelajari & mengerti tentang erti hidup...

Aku sedar, bukan senang untuk memuaskan hati semua pihak.. Sesuatu yg aku belajar drp kehidupan ini ialah JANGAN sesekali BERPUTUSA ASA... Sebab tu..walau kemana jua aku pergi..walau apa pun benda yang aku buat.. Aku tetap berbangga menjadi diriku sendiri.

Masa depan yang cerah selalu bergantung pada masa lalu yang dilupakan... Kita tak dapat meneruskan hidup dengan baik jika tak dapat melupakan kegagalan dan sakit hati di masa lalu

Peace No War..OK?

No comments:

Post a Comment