Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Friday, January 21, 2011

Nak cuti lagi..

uwaaaa...hari nie skolah balik...xlaratnye :D...aisshh...sehari je cuti Thaipusam..huk3..baru je nk santai2 kt umah...sabtu ni skolah ganti plak...tp sib baek xde p&p...sbbnye ade mesyuarat KO-K..phewww..hari yg penat kot nnt sabtu nie bg aku..mana takknya...kelab bola tampar dan kelab pencinta alam sekitar  aku yang jd ketua kena handle murid2..hoho...harap2 xramai ler murid yg join...sng sket aku nk wat aktiviti :D..akunye plan nk bawak budak ni g hiking la...mana tempat ek yang menarik?? ada cadangan tak?..bola tampar lak..aku nk hantar wakil sekolah tahun...kasi gempak skit tahun nie...hoho..banyak ler kerja ku bertambah nnt.

hurmmm...Rabu lepas...masuk jer klas...pelik..nape xramai yg datang? so...tanya la budak2 nie...nape ramai sangat kawan kamu tak datang harini? jawapannya....diorang pergi Batu Caves cikgu...erk...awla betol diorang ni pergi sana...blom raya pon lg..raya kan esok..iskh3..warak betol ank murid aku ni..ape leh wat..1 Malaysia katakan.

017222947
mesti anak muridku ada kat sini ni

No comments:

Post a Comment