Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Friday, February 11, 2011

Lompat Jauh

Wahhh..rasanya kali terakhir aku buat lompatan dalam acara lompat jauh pada tahun 2000..haha..10 tahun dah tu...masa tu wakil rumah sukan Al-Fakhru (rumah biru) kat SMT Teknik Kuala Krai...masih terlekat dalam memori lagi nie..walaupun mendapat tempat ke-4, tak dapat medal pon..tp ia cukup memberi aku 1 kenangan yang indah... Seronok!

Semalam, ada latihan rumah sukan kat sekolah aku...aishhh..teruja betul nak mencubanya...apa lagi, cikgu pon show off lah..2x lompatan dibuat...hehe..sib baik la jauh jugak lompatan aku tu..jauh la dari jarak lompatan murid perempuan..tapi xleh lawan la dengan lompatan murid lelaki..keh3..klu tak jauh, malu la wei depan budak-budak...siap mendapat tepukan lagi... Seronok!

Dan penangannya...pagi ini, urat dawai badanku ini telah sakit-sakit, termasuklah pinggangku yang ramping bak kerengga ini..huhu..sape suruh buat lompatan dengan tak buat 'streching' dulu..haaaa..rasakan..adeh..
Apa-apa pun..aku enjoy sementara masih muda dan bujang lagi.... Erk?? Muda kah??



1 comment:

  1. aih.. da elok ka x ni? dhsyat jgk ckgu yer. keh3x.. :p. mmg mantap la klo ckgu lepas ni. tapi kan ckgu, brape meter tu yg ckgu lompat? hebat ckgu leni... hehe.. ;D

    ReplyDelete