Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Friday, August 12, 2011

3 Hari MC ~ Boring yang amat

Dengan ini disahkan bahawa saya tidak sihat ntuk menjalankan tugas saya dengan sempurna selama tiga (3) hari daripada 10/8/2011 hingga 12/8/2011. Sayan dikehendaki datang semula untuk pemeriksaan pada 16/8/2011.

hoho...aku dapat cuti rehat untuk 3 hari. Duk rumah jer...tak tahu nak g mana.Boring sudah. Dah la sorang2. yang lain sume g keje. Tapi kalau aku keluar pon, xleh lasak sgt, takot bergegar, nnt sakit plak gusi ku ini.

Penangan jahitan yang entah berapa jarum doktor jahit. Rasanya lebih dari 5 jarum. Sebab terasa lama sangat masa yang diambil oleh Dr. Stella untuk jahit gusiku kembali. Pastu terasa plak yang benang yang ditarik tu panjang giler. Hohoho..sabar jerlah..sib baik aku tak nampak jarum dan benangnya. Mata ditutup.

Haha..16/8/2011 nanti aku kena g HTAR balik. Jumpe Dr. Stella untuk buang jahitan pada gusiku ini. Huhu..pengalaman pertama menerima jahitan pada diri seumur hidup ini.

No comments:

Post a Comment