Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Thursday, August 15, 2013

Balik ke Lubuk Rezeki

Syawal ke 6. Saya dah bertolak balik ke Selangor. Biarpun cuti masih berbaki. Ini gambar-gambar yang saya sempat snap dalam perjalanan.

Laluan kali ini berbeza. Biasanya saya akan guna laluan ke Gua Musang-Kuala Lumpur atau melalui Lebuh Raya Pantai Timur, Terengganu.

Kali ini saya melalui Grik, Perak.


Sumber pendapatan, pakcik ni amik upah mengangkut barang dengan menggunakan motorsikalnya.


Laluan ke Jeli, Grik masuk dari Rantau Panjang, akan keluar di pintu 3 Rantau Panjang.


Sementara tu, singgah sebentar di Rantau Panjang untuk makan Mee Celup.

Laluan perjalanan lancar. Alhamdulillah. Cuma terdapat lori yang membawa muatan batu pasir terbalik dibahu jalan laluan sebelah.


Perjalanan dari jam 11.30, sampai rumah 11.00 malam. Pemanduan yang santai oleh suami sepupu. Singgah solat di Kuala Kangsar. Singgah makan malam di bandar Puchong.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment