Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Sunday, December 5, 2010

Layan karok depan you tube..Muaahh

pepagi lagi..dengan sore itik serati aku ni...ade hati gaj nk layan karok...
jumpe la ngn lagu Muahh - Suzanne Brautigam ..pendatang baru...layan jerlah ya





sungguh aku rindu
sungguh aku sayang
ha ha ha usah kau ragu-ragu

sungguh aku cinta
sungguh aku mahu
ha ha ha aku tidak malu-malu

sayang oh sayang
ku sayang kepadamu (muaahh)
aku cintakan dirimu

rindu oh rindu
ku rindu kepadamu (muaahh)
janganlah kau pergi dariku

papa tolonglah
mama tolonglah
aku sedang mabuk cinta
dengan sidia (ah ha)
si jantungk hatiku (ah ha)
yang ku puja ku cinta selalu

papa tolonglah
mama tolonglah
jodohkanlah aku dengannya

hati,hati yang merindu
inginkan belaiannya
hari,hari yang berlalu
indahnya kurasakan

jiwa,jiwa aku meronta
bila jauh disisimu
berjanjilah kasih
berjanjilah sayang
hanyalah aku dihatimu

sayang oh sayang
ku sayang kepadamu
aku cintakan dirimu

rindu oh rindu
ku rindu kepadamu
janganlah kau pergi dariku

No comments:

Post a Comment