Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Saturday, March 19, 2011

i'm a looner

di saat ini hujan turun renyai-renyai, dah ia bakal menjadi lebat sebentar lagi. Cuaca hari ini macam tau-tau jer perasaan aku ni. Hujan di luar sana semakin lebat, dan hujan dihatiku jua seiring. sedih...sedih..sedih...hurmmm..tak terluah rasanya..bertambah sedih lg bila tinggal sorang-sorang time ni...lame dh sorang2 nie..bila la nak berdua ni.. ^_*

oh ya! pagi2 tadi aku bagun dr tido, termenung sat, pk apa nk buat hari ini,ooooohhh mana semangat nih! pelan2 bagun, bilik air yg dituju dulu..mandi..lps siap sumenya, apa ek yg nk dibuat? hurmm...basuh cadar dan kain2 lah, esp tudung ala ibu arini ni kena basuh tangan, xboleh main sumbat jer dalam mesin basuh, nnt rosak keriput2 plak tudungnya. makin bertambah dah koleksi tudung ibu arini aku rupanya..ehehe ..o ok, dh siap basuh, jemur! apa lagi ek? oowhh..panaskan sup mlm tadi, masak nasi...yes! perut lapar, kita makan dulu..makan sorang, tak de feel langsung! aishh..

bile duk sorang2 nie..otak xde pk benda lain, asyk pk nk berjalan jer...tp nk g jln mana ek? dh ler hujan..duk rumah jer lah...dengan tak berapa rajin sebenarnya ni aku buka laptop dan on9..layan lagu i'm looner dari C.N Blue..oooo no no no no..no body knows, how i feel...i'm really2 need someone! someone to talk, someone to share, someone to love, someone to cares, someone to complete me!

1 comment:

  1. i like this post.. n i like the last sentence.. ;)

    ReplyDelete