Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Wednesday, March 16, 2011

Misi dan Visi Cuti Sekolah Penggal 1 2011

Tik tok tik tok...jap je masa berlalu...harini dah pon hari rabu..esok khamis, lusa jumaat, pastu sabtu..ahad...Isnin dah mula kena g skolah balik...auchhhhhh!!!

Misi dan visi aku pon xjelas lg...cuti semiggu xkemana-mana pon..nak balik kampung ..raya cina ritu dah balik dah..malas nk balik acap kali nih..hehe..

Plannye cuti ni nak siapkan report orientasi...tp..1 habuk pon lom mula lagi..adehh..camno nih?? plannya lagi nk siapkan bahan mengajar BM-Tatabahasa utk persediaan dicerap naik cuti nnt..tp........satu benda pon xjln lg...sbbnya buntu...kaedah mengajar camne ek yg mnarik utk mnarik minat pelajar belajar BM? yg pasti...BM ni kena rajin membaca jer..klu malas...sume benda blh jd tak minat kan??? payah sungguh budak2 lani..malas nk membaca...cikgu bagi kertas boleh jer diorang tengok saje..bukannye teruja nk baca apa yg isi kandungannya...nk compare ngn aku dulu..uhh jauh panggang dari api...dulu aku dpt jer kertas dr cekgu..teruja nk baca kertas apa..isinya apa..hmmm...nasib badan lah...cikgu...dpt ank murid yg cegitu...nk membebel kang budak lagi la...

owh...2 hari lepas aku g intai2 kete...jeng2...2 pilihan skangni...Persona atau Myvi...sume kata2 survey yang aku buat suh amik Myvi...erkkk..kata hati aku lak yg mn ek?

harini lak...teringin nk g jln2 kt kl lah...biarlah sesorang pon...mcm tak biasa kan..penat la duk umah sorang2...bukan blh buat kerja pon...asyik duk layan perasaan jer...xbley2..xbley jadi camni...kena bertindak siapkan diri cepat...tgk cuaca harini...xderlah cerah sgt plak!

Owhh kawan-kawan di luar sana! ade tak sape2 yg blh tolong bg idea kt saya yg jd cikgu BM terjun ni, camne nk bg P&P BM lebih mnarik dan berkesan? tahapnya utk kelas last sekali!..

No comments:

Post a Comment