Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Sunday, March 20, 2011

Terperap

Nampak gayanya dah banyak hari aku terperap dalam rumah. Tak pergi mana-mana pun. Tak tau nak g mana. Tak tau nak g dgn sape. Ibarat katak di bawah tempurung dah ni. Bosan pun dah lebih dari tahap gaban dah. Kesian kan?. Hehehe...

Terima kasih kepada housemateku sebab bagi pinjam ini Maxis Broadband, sempena dia balik bercuti kat kampung, aku plak bercuti dalam rumah kat Klang. Ada broadband pon masih belum mengatasi tahap kebosanan aku ni..hurmmm..tak tahulah nak buat apa lagi...

Plan nak g daftar broadband lain. Cuma tak pergi-pergi lagi. Nak amik Broadband Digi lah plak. Nak cuba try test, tahap kelajuannya macam apa. Adakah boleh mengatasi tahap keslowan Broadband Celcom aku dulu yang macam siput tu atau oleh menyaingi Broadband Maxis housemate aku nih. Broadband Celcom tu dah selamat aku terminate bulan lepas.

## = Bila la ek dapat keluar g Jusco Bukit Tinggi??

No comments:

Post a Comment