Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Sunday, June 19, 2011

Berminat Nak Beli Baju Batik??

Batik memang cantik
Sape suka Kain Batik @ Baju Batik? Haha...aku pun suka gak...tapi suka tengok jerlah...nak beli tak mampu...hukhuk...sebabnya tak sesuai la aku nak pakai batik yang cantik camgini setakat nak pakai g ngajar kt skolah kan?..lainlah klu yang kerja ofis ker, mak datin ker, kan..kan..kan...Aku setakat nak cuci mata tgk org pakai boleh la...tp nak beli, jahit n pakai tu, idok lah kot...pakai yang RM20 sepsang padanlah....hehehe








Gambar2 ni aku snap time aku g teman best fren aku g soping Kain Batik kat Pasar Besar Siti Khadijah, Kota Bharu Kelantan. Kwn aku ni orang Perlis, 1st time dia dtg jalan2 dan shopping kt sini...Waahhh..3 pasang skali rembat..katanya nak wat baju raya nnt..waaaa..syioknyerrrr...fuhhh...berpeluh tgk harga...Tapi harganya berbeza, bergantung pada jenis kain, corak dan lapisan warnanya. Ada juga yang ada batu-batu berlian. Harga dalam lingkungan RM300 - RM500 bagi 5-8 lapis. RM200 - RM300 yang 2 lapis punya..

Berminat nak beli Batik? Boleh juga hubungi saya ;-).

1 comment:

  1. wah.. mantap kawan tu. ktr pn suka jgk batik. tp, takat yg rm50 ke bawah, okay la kut. hehe..

    ReplyDelete