Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Monday, July 4, 2011

Geram Tengok Lagi Best!

2 minggu lepas...sempat la singgah kat kedai kete produa. Tujuannya memang nak tengok Lagi Best!. perghh..memang Best la rekaan dalaman dia yang baru dan ternyata berbeza lah dari myvi yang lama..tp aku lebih suka tengok rekaan sistem radio yg premium punya berbanding yang Elegance. Yang Elegance tak nampak macam elegance pon, nampak macam yang murah punya jer....kui kui...kui..jgn marah ek pemilik Myvi Elegance..
Lepas belek-belek tengok...kazen aku sempat gak le menempahnya. Lepas raya kot baru dapat kata salesman kat Perodua yg dekat dengan Giant Klang tuh.. Amik kaler putih gak..sama cam aku..dulu kemain lagi kutuk kete aku, putih tak lawa la, pastu nampak kotor la...alih-alih, dia plak yang book kaler putih..cehhhh

Apa-apa pun aku lagi suka rekaan body myvi yang lama...yang baru ni tak nampak macam myvi..yang lama la yang ORI kan..kan.comel..comel...hehe...cik putihku sayang.....MYvi Putih dan kete putih yang lain memang cun, berbanding warna lain..sila jangan marah ek pemilik kereta warna lain.

No comments:

Post a Comment