Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Wednesday, July 27, 2011

Reward untuk diri bulan Julai

Malam tadi lepas balik dari sekolah, aku ngn 3 lagi kawan trus menuju ke Jj Bukit Tinggi. Hehe...plannya nak teman salah sorang kawan tu p beli broadband. Tak pasal kena ada broadband gara2 kerja sekolah yang menimbun dan perlu di settlekan secara online di rumah. Nak siapkan kat sekolah, jangan harap ler sempatnya. Survey sume telco, akhirnya Maxis Broadband menjadi pilihan kawanku itu.

Owh, sempat gak aku rembat sepasang kasut utk dipakai g kerja dengan harga RM29.90 setelah discount  50%. reward utk diri sendiri, setelah dapat gaji :D..Jj Bkt Tinggi tengah wat carnival shoes skg..kemudian aku g beli seutas jam tangan plak. Terpaksa beli sebab jam tangan OMEGA pasar malam aku, dah tak boleh di pakai lg dah, sebulan jer tahan...bawak g camping terus hancus! Tak tahan lasak kott.. :p

 



No comments:

Post a Comment