Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Sunday, April 15, 2012

Bila Fikir Soal Jodoh....

Housemate saya insyaAllah 27 Mei nnt akan dinikahkan. Officemates saya pula bakal bertunang raya puasa nnt. Saya? Entah. Soal jodoh adalah rahsia Allah. Tapi bila duk sorang2 ni sangat la terasa sedihnya bila kenang nasib diri. Bulan Mei nnt cukuplah 29 tahun. Naik sebak jadinya. Abang saya bertemu jodohnya semasa berusia 29 tahun. Itu pun setelah 5 tahun menyulam cinta dengan kakak ipar. Saya? Sorang pun tak sangkut lagi. Abang saya berkahwin pada bulan September, berusia 29 tahun. Agak2 bulan September ku nanti bagaimana ya?

Ya Allah, La illa ha illa anta, subha naka inni kuntu minazallimin...

2 comments:

  1. huhu...berdoalah padaNya untuk segala yang terbaik untuk diri anda kerana Dia lebih mengetahui. hehe.

    ReplyDelete
  2. insyallah.. kalau dah jodoh.. walau juah n mcmn skalipun tetap akan terjd (xthu ape yg direpekkan.. hehe..) pape pun salam kenal dr sy..:)

    ReplyDelete