Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Friday, April 20, 2012

Demam

Awak,
 Hari ini saya demam. Saya nak g klinik. Macam nak MC jer. Tapi bila fikir balik, rugi jer MC pada hari Jumaat. Sebab apa? Sebab Hari Jumaat waktu kerjanya pendek sahaja. Jadi saya buat keputusan untuk tidak ke klinik. Tapi awak, saya xlarat sebenarnya. Pening. Pagi tadi saya intai peti sejuk. Jumpa la ubat tahun lepas punya. Ada paracetamol, dan amoxcyline. Saya tengok expired date lambat lagi, tahun depan. Jadi saya hanya makan ubat itu sahaja. Ubat tahun lepas. Yang saya demam seminggu lebih dan batuk hampir 2 buln baru sembuh. Lambat sembuh sebab saya selalu skip makan ubat. Awak, ubat pahit kan? Hurm...Esok sekolah lagi. esok ada Kem Sains & Math. Kena datang pagi. Harap esok dah kebah. Doakan saya ya.
Ok awak, take care.

No comments:

Post a Comment