Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Tuesday, May 7, 2013

Pengintip

Tak percaya rasanya bila diri ini sudah menjadi pengintip. Pengintip? Intip siapa?
Saya pelik dengan diri sendiri, kenapa mengintip? Perlu ke?

Dan sebenarnya, saya mengaku yang saya selalu mengintip bekas kawan lelaki saya. Mengintip melalui Facebook dia sahaja. Rasanya ini adalah perkara biasa kan? Putus. Takde jodoh. Tapi masih lagi ingin mengetahui perkembangan sidia. Kan? Sejujurnya saya sudah tiada hati padanya. Sekadar ingin mengetahui sahaja.

Oh,ya! Saya juga tidak menyangka yang dia sudah membuka akaun Facebook yang baru. Akaun yang lama dia sudah "deactivated" setelah saya yang deactive terlebih dahulu akaun saya. Tapi saya bertahan untuk 3minggu sahaja, saya aktifkan kembali akaun saya. Ini terjadi Kerana sebuah insiden yang tak logik di akal yang terjadi antara kami.

Gerak hati saya, dia juga ada mengintip saya punya akaun facebook juga.

Normal kan? Lumrah kehidupan.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment