Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Sunday, June 16, 2013

Harga Nasi Campur di Medan Selera Semua House Cekik Darah

Bulan lepas saya ke Semua House, di Jalan TAR, Kuala Lumpur. Teman sepupu tempah baju pengantinnya.

Tiba waktu makan tengah harinya, kami turun ke tempat Medan Selera yang terletak di Level bawah bagunan itu. Mencari gerai yang berkenan dengan selera. Perut teringin nak makan nasi campur. Akhirnya, saya pilih gerai yang paling hujung sekali. Lupa nama gerainya.

Ini yang saya ambil.


Nasi putih, Ikan kerisi goreng dan kuah sahaja. RM 8.00

Ini pula yang sepupu saya makan.


Nasi putih, sayur, ikan dan sotong. RM14.00.

gile mahal. Tobat dah tak beli kat gerai tu lagi.

Mujur bawa air masak sendiri dari rumah.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment