Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Saturday, June 29, 2013

Kasut Biru Kemeja Petak

Reward saya bulan ni.
Khamis lepas. Lepas maghrib terus pergi ke AEON Bukut Tinggi. Ramai betul manusia malam tu. Seba ada JCard Sales. Hihihi...

Pusing punya pusing, xteruja sangat denfan pilihan kasut. Actually saya sebenarnya obses denfan kasut. Dalam jj xde yang menarik. So turunlah ke Vincci kat bahagian bawah. Vincci juga buat sales swmpena jcard day ni. So ada less. Suka betul.

Berkenan dengan dua pasang kasut. Tapi tengok harga...hurrmmm..mahal lagi ni..kena tinggu less 50% baru boleh beli..hihi..so, saya tak amik kasut itu.

Satu-satu, saya try kasut yang sesuai lagi. Niat dihati nak cari kasut yang warnanya selain hitam,cream n coklat.

At last, jumpe gak kasut yang bokeh dibeli dengan berbaloi...iaitu sepasang kasut biru.



Baju kemeja petak tu saya beli dalam jj. less 70%. Dapat harga rm29.95. Okla kot. Nak rambah koleksi kemeja yg sopan2 skangni,,.:-)

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment