Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Thursday, September 16, 2010

Farmville ~ Tidak Lagi Aku Ketagih

Hari ni tergerak ati nk jeguk ladang kt fesbuk aku yg aku kira hampir 5 bulan tidak di jenguk, tidak mengutip hasilnya dan tidak berkebun/menternak

owhh..sgt teruk rupenya ladang ku ini berbanding dgn ladang kwn ku yg berada pd ranking pertama..mesti hasilnya ribu riban bila di kutip..hakhakhak


ladang aku



klu diikutkan level..mmg aku sdh ketinggalan zaman dh..huhu..level 35..nk compare ngn level kwn ku sorg nih dh level 84..hohoho..mst dia xde kerja nk buat n bosan tahap gaban so dia merajinkan untuk berkebun..dan aku dolu2 agak ketagih  rajin gak la berkebun layan game nih tp skgni tidak lagi..xkuasa dah..bukan ade pekdah pon..:D (baru sedar ker..hikhik)


ladang kwnku yg level 84 dh tu

lihat lh..byk btol ternakannya...kemas teratur jer...compare yg aku punya dh ketinggalan zaman punya ladang..heheh

ni pula ladang kwnku sorang lagi..dolu2..slalu gak share2 gift..ko bg kt aku..aku bls blk..

ni level 70 lebih kot..xigt dh..mls nk g view blk :p
wahaha..sgt rajin rupenya kawan2ku ini berkebun..



dan ini pula hasil derma FV  aku kpd mangsa2 gempa bumi Haiti awl thn bruni..sbg ganjaran..aku diberi pluang utk tanam jagung khas dgn modal yg rendah tp hasilnya tinggi..ahakss... jd xsalah rasanya utk berfarmville, blh bermain sambil menderma..tp itu utk dulu2..dan skgni tidak lg kot utk aku melayannya ;-)


p/s: sambil2 praktis print screen..:p

No comments:

Post a Comment