Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Thursday, September 9, 2010

Pengumuman Tarikh Hari Raya Tahun Ini : 10 September 2010/1Syawal 1431H

Pengumuman tarikh Hari Raya Aidilfitri telah dibuat malam tadi.  Hari Raya Aidilfitri bagi tahun 2010M/1431H jatuh pada 10 September bersamaan 1 Syawal.

Sebelum2 nie mmg aku n family akan buka TV utk mendengar pengisytiharannya..tapi utk thn ini aku tidak berkesempatan untuk mendengarnya. Aku kena kerja shift closing..

Dan pada hari raya kali ini, 1st time aku beraya diperantauan..aku kena berkerja..xmengapaplah..demi sesuap nasi kan..lg pon Raya kan sebulan...

Dengan ingatan tulus iklas, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin. Semoga Allah merahmati kita semua di setiap saat.

Hati2 memandu bagi ank perantau yg pulang ke desa..dan bagi yg tidak berkesempatan utk meraikan lebaran bersama kluarga di kg thn ini, jgn la bersedih hati..dan jgn lupa utk solat sunat Hari Raya nnt :)

No comments:

Post a Comment