Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Friday, September 10, 2010

Harapan di Aidilfitri

Salam Aidilfitri...

n3 ini ditulis sementara menunggu kek coklatku masak..hehe..sempat lg tu..
balik kerja td..singgah tesco jup, beli bahan2 nk wat kek coklat & dadih..

lepas berbuka kali terakhir utk Ramadhan thn ini, aku siapkan diri utk solat then aku melelapkan mata sekejap dengan niat utk bangkit awl pg ini utk masak kek coklat ngn dadih..

humm...wanginya bau kek dari dapur..hehe..nyum2..xsabar nk makan esk..sbg juadah hari raya...kek nie aku nk bw separuh kt rumah nenek kwn aku yg aku sdh anggap sbg family angkat...then yg separuh lg aku nk bw ke tempat kerja..nk mkn ngn geng2 tempat kerja...huhuhu..

thn ni 1st time beraya diperantauan n kt tempat kerja lak tu...siang tadi dh tepon kakak ipar, bgthu aku ade kirim semampu duit raya utk Abah aku, 3org ank saudaraku yg sume hero2 & xlupa kpd makcik n pakcik aku kt kampung nun di Kelantan sana.

Ampun dan Maaf sume, sbb xdpt balik merayakan adilfitri kali ini...moga2 kalian disana baik2 aje n menyambut lebaran dengan harmoni, kerna aku disini pon alhamdulillah baik2 aje ;-)

Baju raya dh ready (actualy xde baju raya baru pun,just baju yg aku wat time utk konvokesyenku baru2 ni), telekung pon dh ready..tinggal lg utk pergi masjid je esk pagi.

Doaku diperantauan ini (cehh..mcm jauh sgt,mcm duk ober c lak..padahal png-klantan aje :p), semoga lebaran tahun ini membawa seribu makna jg bgku walaupon tidak dapat bersama dengan family utk diraikan.



No comments:

Post a Comment