Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Monday, November 1, 2010

Malang Tak Berbau, Aku Jatuh Motor..Sob3x..Sakitnya

Selamat pagi duniaku...
vrooommm..vroommm..mtor bergerak 30km/jam. keadaan cuaca baru lepas hujan yg lebat. keadaan jalan raya licin. dgn berati2 motor menuju bergerak utk balik rumah dari tempat kerja..motor menuruni jalan berbukit..tiba2.....streeeeeeeeeeeeettttttt..gedebuszzzzzzzz.....ya Allah!!! aduhhhh!! panic...tok tok tok...helmet menghentak jln raya..terbaring bbrp saat di jalan raya..tersedar, n terkejut jatuh dgn pantas terbagun sendiri..terkial2 mengangkat motor yang berat sorang diri..uh ah uh ah..beratnya motor ni..berjaya di tongkatkan motor...ade sbuah kelisa berhenti..adik, ok ka? ok kak, boleh lagi ni..motor boleh start tak? cuba start dulu..ok kak...tak pe kak..boleh nie..maka dengn perasaan yg masih terkejut, naik la moto balik utk terus smpi rumah....

Ya Allah, aku jatuh motor petang semalam..Allah masih panjangkan lagi umo aku. bdan menghempap jln raya, kepala terhantuk macam bola melantun 3 kali....mujur helmet tak tercabut dari kepala,,klu tidah..pecah dh rasanya...dan mujur jg jln xde kereta lalu, klu tak dah arwah dah jugak sbb aku jatuh btol2 melintang jln...kereta lalu xsempat dh nk bergerak..alhamdulillah...kental lagi tulang besi urat dawai aku nih

Uwaaaaaaaaa nak nages....badan sakit2, lher sakit2, siku berdenyut2..baru nk g klinik pagi nie..
kpd lady_dyla yg sudi mengetag aku ..nnt aku jwb lepas keadaan otak n badan stabil skit ek...insyaAllah

2 comments:

  1. salam,
    alhamdulillah helmet tak tertanggal..kalau tak... hmm... semoga cepat sembuh ye...

    entry terbaru "disana menanti disini menunggu"

    ReplyDelete
  2. la...jatuh motor la plak..teruk ker tuh???hati2 tau..

    ReplyDelete