Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Saturday, November 20, 2010

Ya Allah...Susahya Rasa Hati Ini

Ya Allah...permudahkanlah segala urusan ku, Murahkanlah rezeki ku Ya Allah...Berikanlah aku PetunjukMU Ya Allah

Ya Allah...susahnya rasa hati ini...bercampur baur perasaan...hari ini aku bertolak ker Klang..rumah mak angkat..syukur ya Allah..aku dapat tempat berteduh sebelum dapat tempat penginapan sementara dapat lapor diri dgn JPN Selangor 22 Nov nnt..syukur juga Ya Allah, aku dapat juga menumpang kereta mak angkat aku itu utk ke sana...Ini semua aturan dari Mu Ya Allah..Perancangan Dari Mu lebih baik dari perancangan ku ...

Terasa sayu ati ini sbb terpaksa berpisah dgn kwn aku Kak Mad...yg selama 6 bulan aku menumpang kasih seorang kakak, tempat tinggal dan segala mcm lagi...jasa kak Mad insyaAllah aku kenang sampai mati..tiada kata yg terucap melainkan Terima Kasih Banyak kepada Kak Mad...dan syukur aku di kurniakan seorang kawan yg sgt baik hati.. Semoga Allah sentiasa melindungi Kak Mad sekeluarga dan dimurahkan rezeki.

Apa yg aku susah ati skgni ialah salah satunya..masalah duit,..gaji lambat lg nk masuk..semlm tepon abg kandung..igtkan dptlah bercakap skit n dptlah mintak pinjam ker dulu duit dia...utk buat standby kot2 diperlukan utk byr apa2 sprti deposit rumah ker dlu...tp sedih sgt sedih dan sgt terasa ati sbb aku hanya mintak pendapat jer pon dulu..tp jawapan yg diberi sgtlah mengecewakan ati aku..belum lagi aku nk menyuarakan pinjaman aku itu...so tercansel lah secara automatik :( huhu..sadis betol..utk mintak bantuan orang lain..sgtlah aku segan dan xpernah2 lagi aku pinjam... Aduhai hati...terubatlah segera....

"la illahaillah anta subha naka inni kuntu minnazalimin"

1 comment:

  1. sabar ye...insyaALLAH,bykkn doa,nti ALLAH bagi jalan keluar..:)

    ReplyDelete