Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Tuesday, May 3, 2011

Katak oh Katak

Katak oh katak..kenapa engkau masuk?....
macam mana aku tak masuk...
aku pon tak tahu....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
huk3x..malam ni kali kedua katak telah masuk ke dalam rumah kitorang..nak2 bilik aku yang ditujunya
pelik jugak..dia tercongok kat depan pintu bilik,terkejut gak aku....dari mana la dia masuk ek?nak kat dia terjun dari atas, xde plak ciri2 yg dia blh datang dari atap..hurmmm..mst dr bilik air nih..tp time bila plak dia masuk?sebelum ni tak pernah2 masuk...yg dulu...selamat dah aku bunuh dengan Ridsect...haha..kejam tak? owh..ampunkan daku...bukan sengaja..tp penankut :D...sembur punya sembur, terlantar dia keracunan...kesian pon ada...tp kejam lbh lagi kot sbb tak nak lah katak ada dalam rumah..geli + takots...

Kawan aku kata, ekosistem rumah aku ni baik kot...sejuk..ade makanan untuk nya..terutama nyamuk n semut kot2...tp aku slalu gak sapu bilik aku..bukan ade semut pon..aisshh..macam2 la plak.

Kisah katak mlmni plak, aku telengkup dengan satu bekas popcorn, lapik surat khabar lama, pastu lipat ikut bentuk bekas tu, kemudian aku ikat dengan getah...pastu..letak dalam penyodok sampah, pergi buang kat tempat buangan samapah area rumah kitorg...hurmm...tak tahu lah apa jadi ngn katak tu....kejam pon ada...tp geli plak tgk katak tu..hitam legam...ntah2 katak yg aku sembur tempoh hari, blh hidup lg lepas kena embun??erk..ade ker mcm tu???

Katak, jangan lah masuk dalam rumah kami lagi ek....duduk jer kat luar sana...lagi sejuk n byk makanan..dalam rumah ni bukan ada apa pon...kan dah kurus td nampak...klu jumpe geng katak lain sila sampaikan pesan nie ek....hahahhaha..ade ke dedicate camni...bkn katak baca blog ni pon kan..kan..kan...






No comments:

Post a Comment