Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru, Cikgu!

"Selamat Hari Guru, Cikgu! " itula ucapan khas yang aku terima hari ini daripada anak didik tercinta sempena menyambut hari guru 2011. Sangat terharu dan teruja. Hari ini, sambutan hari guru diraikan bersama dengan pelbagai acara menarik, seperti Pertandingan Karaoke, Masak Char Kuew Teow, Cantiknya Saya, Hantu Kak Limah, Cinta Si Buta dan banyak lagi. Hanya 3 acara sahaja yang aku join. Kesemua menang tempat ketiga..keh3x...bolehlah...janji enjoy! Hurmm...alhamdulillah, syukur, ada jugak anak didikku ingatkan aku...ingatkan klu ajar kelas2 hujung xde sambutan, tp tidak...dapat la juga merasa dapat hadiah banyak, walaupun hari ini bukan hari jadi..Terima kasih semua, cikgu doakan semoga kalian sukses selalu.

Selamat Hari Guru, Terima kAsih Cikgu,  kepada semua cikgu, bekas cikgu, dan bakal cikgu di seluruh dunia. Tahniah! Kerana kita semua adalah guru. "Guru Penjana Transformasi PendidikanNegara"

No comments:

Post a Comment