Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Tuesday, May 24, 2011

Ya, saya kurang sihat

Dah 4 hari badanku kurang sihat.  Dari semalam lagi mula batuk kronik. Batuk sampai sakit terasa dibawah tulang rusuk. Hurmm....biasanya klu aku batuk, paling sekejap 2 minggu, paling lama hampir sebulan..haishhh.. ni baru balik dari  klinik, amik MC. Semalam pon dah g klinik, amik MC gak. Doktor bagi MC sehari jer :( ..teruknye, tak kesian ker kat saya yang batuk lekoh-lekoh nih..adoiii...


 nie dia ubat-ubatan dan slip MC yang aku dapat. Harini doktor tukar ubat batuk jenis lain plak. yang warna kuning tu. Melayang duit RM50 untuk 2 hari g klinik...huhuhu..sadis tol.

Dan 2 hari jugak aku tak g skolah. Iskh3x..mest bertimbun dah atas meja penuh dengan kertas exam budak. uwaaaaaaa..banyaknye nak kena tanda nanti. Nak-nak untuk subjek Bahasa Melayu, susah wooo mau tanda karangan..phewwww..boleh berpeluh nanti.

No comments:

Post a Comment