Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Wednesday, October 6, 2010

Add LinkWithin ~ jasamu dikenang Mr Kuman

Akhirnya...kesampaian juga aku untuk buat  LinkWithin sama cam blogger2 lain..
Sebelum ini jenuh duk mencari n godek sana sini kat Dashboard > Setting...tp xjumpa jgk...rupanya kena install widget LinkWithin dulu. Owhh..baru ku tahu ;)

Ini semua adalh  hasil dari jasa baik Kuman yg sudi memberi tunjuk ajar melalui Tutorial: Tambah LinkWithin kat blog yang di tulis entry atas pertanyaan aku yang tak malu bertanya ini melalui  ShoutMix belia mlm tadi...hehe..dah ler tgh2 mlm buta..sib baek ade respon..klu x malu den..nanti tak pasal sesat jalan....

Sangatlah mudah, ringkas, padat dan berkesan steps2 yang ditulis oleh Kuman. Kalau nk tahu lebih lanjut..sila lah melawat Kuman disini ya bersama entrynya Tutorial : Tambah LinkWithin kat blog disini..siap ada nama cikmakhlukbumi lg dlm n3 tu...malu saya...sib baek xsesat jalan.

Terima kasih KUMAN...jasamu dikenang...

P/s: respon pertama dari pertnyaan aku di balas begini "Kak..esok pepagi saya buat entry boleh..pastu..lepas siap entry dibalas begini "Datin: N3 untuk soalan semalam dah ade kat blog saya, cuba try test ekk..

1 comment:

  1. Welcome welcome :D
    dah kebetulan aku tau pasai tu, aku jawab jer..
    not a problem
    ilmu yang dikongsi akan terus berkembang..
    tak gitu:D.. nampak dah boleh pakia dah ekk takrugi share ilmu nih hehe
    kuman "Keabadian..." Entry

    ReplyDelete