Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Sunday, October 17, 2010

Canon Photomarathon Malaysia 2010

Semalam ke Penang Road, tujuannya nak cari kain pasang untuk wat baju kurung utk dinner akhir tahun.
Sampai jer kt Pasar Chow Rasta yg pemos ngn jeruk2 ni..aku tengok ramai sangat orang yg pakai T-shirt kaler merah ngn kamera tergantung kt leher masing2..majority..berkumpulan lak tu..ade apa ek??? mula2 aku teka ade tresure hunt..rupanya salah...bile aku pergi dekat2 ngn kumpulan diorang tu.aku jeling2 la kt name tag diorg tuh..owhh rupanya diorg terlibat ngn Canon Photomarathon...Aku  teruja gile tgk kamera diorg yg canggih manggih tuh..iskhh...nk grab 1 xmampu..hehe..

Dalam ramai2 yg aku selisih, rupanya ade jugak org aku kenal peserta Photomarathon nih...aku jumpe abg Silmi...dia nie mmg photographer..kira otai la jugak..aku kenal time dia amik job ngn USM utk majlis konvokesyen USM ke 40 thn lepas...masa tu aku kira assistant diorg lah..tukang bwa kaki kamera, bateri, lampu2, dan tukang bagi no gambar kt graduan...wat part time masa tuh RM50 sehari..berbaloi..maklumla student lagi masa tu..

Jom..tgk pic2 disekitar Canon Photomarathon Malaysia 2010 Tanjung City Marina...kat facebooknya..cantik2 n menarik..

Geng Abg Silmi

^_^: ..kemara digital ku kena curi tahun lepas..xtau la bile dapat beli yg baru nih..asyik tumpang bergambar ngn kamera org jer skgni...sadis tol

No comments:

Post a Comment