Pages

tabung nikah saya

Makhluk Bumi Disini

Monday, October 25, 2010

Sampai Hati mr SANI Tinggalkan Saya....Sob3x

"Sampai hati mr. SANI tinggalkan saya...sob3x..saya lewat seminit jer...wawaawawa"

hmm..begitu luahan hati kazen ku yg baru saja terlepas dari menaiki Bas Expres Sani dari Kajang ke Kota Bharu pkl 9 mlm tadi utk blk kampung.

google imej
Bus Ekspress SANI

mr.SANi mmg tak patut buat cmni..takde toleransi langsung, customer servis pon FAILED..kurang2 tepon la driver bus tu suruh brenti tunggu jup kt mn2..sambil2 boleh la kejar..kan hanya lewat seminit jer...ni la yg dikatakan customer servis failed..bas berlepas mengalah flight, lewat seminit terus kena tinggal.. kalau bas delay lebih sejam tu takde pula nk mintak maaf ngn penumpang ni..

Hurmm..pengalaman aku naik bus Ekspress Mutiara n Shamisha Holidays dr Penang - Kota Bharu memuaskan lagi setakat hari ini. Pernah ada sorang penumpang terlambat..so dia mtklah no fon driver bus dr kaunter Tiket dan bgthu driver mtk tunggu sekejap di hentian terdekat. Mujurlah dengan tangkasnya penumpang itu bergerak dan sempat mengejar bus itu di hentian terdekat..inilah yg dinamakan toleransi.

Dan pernah juga aku hampir2 ditinggalkan oleh bus, nasib baik driver bus tergerak hati nk tunggu lg 2minnit..rupanya2 aku salah lane tungggu bus..patotla bus lain yg muncul..hehe..mujur bertindak pantas..

Dibelakang tiket ada menyatakan kena berada dalam bus 15 minit awal..tp ade jugak bus yg dtg lewat...pernah juga aku tunggu bus lebih dari sejam baru sampai..hbs roti tisu n teh tarik gelas besar aku pulun...

^_^ : mr SANI sebok hanimun kot skgni..

2 comments: